Hallo marketingmedewerker, heb je zin om je in te zetten voor wooncoöperaties – en dus voor Cooplink? Grijp je kans, we hebben een parttime-vacature waarbij je je geen dag gaat vervelen.
Je gaat je op de uitvoering van ons marketing- en communicatieplan storten en dus onder meer leden werven, initiatieven enthousiast maken voor activiteiten en fondsen aanschrijven. Je houdt je ook bezig met de lancering van innovaties zoals het Keurmerk voor wooncoöperaties en de Toolbox voor beheercoöperaties (daarover later meer). Daarnaast steun je het team waar nodig met stukken schrijven, social media-posts en andere klussen.
Dat dit werk je lust en je leven is, spreekt voor zich. Liefst heb je ook ervaring met wooncoöperaties, dat gaat je echt helpen in deze functie. Daarnaast vind je het prima om van huis uit te werken, we hebben namelijk geen kantoor. Het team overlegt wekelijks via Zoom en eens per maand live in Utrecht.
Zin om je mouwen op te stropen? Lees snel verder via onderstaande knop en vertel ons vóór 23 augustus per mail meer over jezelf!
PS Dit is een freelance-opdracht voor zo’n vier maanden. Als de samenwerking een succes is én het budget rond komt, kom je in dienst per 1 januari.
