Cooplink Forums Welkom! Stel je jezelf voor? Laura van Hofwegen – CVEG

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
      LauravH
      Bijdrager

Mijn naam is Laura van Hofwegen. Ik ben lid van Vereniging Ecodorpen Gederland en toekomstig bewoner van het ecodorp dat onder die vlag gebouwd wordt in Nijmegen-Noord. De vereniging bestaat vijf jaar, ik ben wat dat aangaat nog een ‘groentje’. Er kwam een uitnodiging voor de ALV van 19 september, waarvoor ik me namens CVEG heb aangemeld. Ik kende het netwerk en COOPlink nog niet, maar sinds de ALV dus een beetje. Ik hoop dat we met CVEG lid kunnen worden, ik ga dat zeker voorstellen.

Nog even iets over mijzelf: ik ga komend voorjaar een appartement betrekken in het ecodorp, samen met mijn kat en hond. Ik werk o.a. als adviseur en ondersteuner voor medezeggenschapsorganen, onder de naam InMedezeggenschap. Mijn interesse voor besluitvorming en momenteel in het bijzonder sociocratie heeft (dus) ook met mijn werk te maken. Mijn voornaamste reden om te kiezen voor CVEG is voor mij de kracht van de gemeenschap. Ik wil graag bijdragen aan een duurzamere maatschappij en aan meer naoberschap. Een van de doelen van CVEG is ook een functie te vervullen in de wijk waar een ecodorp terechtkomt, dat spreekt mij persoonlijk ook erg aan. Misschien ook wel vanuit het ideaal om deze soorten woonvormen meer ‘mainstream’ te laten worden in de toekomst.

LauravH
      Bijdrager

Een foto uploaden lukt me nog niet; ik beland in een soort loop. Tips welkom 🙂

Ilona Labree
        Sleutelbeheerder

Hi Laura, mij is het gelukt om een fotootje te uploaden en ik deed het volgende.
        1. Log in als je nog niet ingelogd bent (kies ‘Inloggen’ rechtsboven in het menu)
        2. Klik rechtsboven in het menu op ‘Account’
        3. Dan klik je (in het submenu) op ‘Je profiel’
        4. Dan klik je (in het scherm dat verschijnt) achter je naam op ‘Bewerk account’
        5. Dan scroll je helemaal naar beneden naar ‘Profielfoto’
        6. Klik op ‘Kies’ bestand’, dat brengt je naar de mappenstructuur van jouw computer en daarvandaan kun je een foto kiezen.
        7. Klik op ‘Profiel bijwerken’
        Ik hoop dat het jou nu ook lukt! Succes!

Ilona Labree
      Sleutelbeheerder

Welkom, Laura! 🙂

Ralph Smit
      Sleutelbeheerder

testplaatje

Hi Laura,
      De bovenstaande afbeelding heb ik geplaatst met een link vanaf een andere site. Je kunt dit doen door op de de knop “IMG” te klikken bovenin het reactievenster. Er komen twee vragen langs: de eerste vraagt de URL van het plaatje, de tweede vraagt om een omschrijving. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord?

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door Ralph Smit.
      • Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door Ralph Smit.
Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.