Profiel bewerken (gegevens, profielfoto, etc.)

Cooplink Forums Over deze site en het forum Profiel bewerken (gegevens, profielfoto, etc.)

• Dit onderwerp is leeg.
Weergave van 0 geneste reacties
  • Auteur
      Ralph Smit
      Sleutelbeheerder

Als je je eenmaal hebt ingeschreven op onze site en je account hebt geverifieerd, kun je meediscussiëren op het forum. Er is daartoe ook een profiel voor je aangemaakt, waarin je kunt kenbaar maken wie je bent. Als je bijvoorbeeld op mijn naam hier naast dit bericht klikt, zie je mijn profielfoto en wat korte inhoud, waaronder mijn website, en de omschrijving die ik heb aangemaakt over wie ik ben. Jij zelf wordt op dit forum ook zo getoond aan andere bezoekers

De informatie die daar te vinden is kun je als volgt aanpassen:

1. Als je nog niet was ingelogd, dan doe je dat eerst.
      2. In het menu boven in de site ga je naar ‘Account’ en daaronder naar ‘Je profiel’
      3. Je ziet dan een groter vlak met daarin een kleiner vlak, hier worden straks je ‘coverfoto’ en je ‘profielfoto’ getoond.
      4. Daaronder zie je je naam en de link “Bewerk Account” met daaronder je gegevens zoals die nu zichtbaar zijn. Druk op “Bewerk account” om die gegevens aan te passen
      5. Op deze nieuwe pagina zei je als eerste de mogelijkheid om je profielfoto te kiezen (dit is de ‘pasfoto’ die bezoekers straks ook bij je forumberichten zien. Dit mag natuurlijk ook een ander soort plaatje zijn. Gebruik bij voorkeur een plaatje in min of meer pasfoto-formaat, dus een staande foto met ongeveer de verhouding 3 bij 4. Andere foto’s werken natuurlijk ook maar kunnen wat vreemd worden door afsnijding of samendrukking.
      6. Om deze profielfoto te kiezen klik je op ‘Bladeren…’ waarna je in je computer op zoek kunt naar de foto. Selecteer de foto en klik op ‘Open’. De maximale bestandsgrootte stellen we vast op 3Mb.
      7. Daarna kun je hetzelfde doen met de zogenaamde ‘Coverfoto’ die in je profiel achter de pasfoto staat. Op dit moment kan alleen jijzelf deze profielweergave zo zien. Dus zo’n Coverfoto uploaden is leuk, maar niet nodig. In de toekomst gaan we dit wellicht veranderen.
      8. In de overige velden kun je je overige informatie aanpassen: Je e-mail adres, je naam en je omschrijving (Cooperatie en/of je relatie tot  Cooplink). Er komt ook nog een veld waarin je een website kunt aangeven.
      9. Als je klaar bent klik je tenslotte op “Profiel bijwerken” om je wijzigingen op te slaan.

Weergave van 0 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.