Cooplink Forums Welkom! Stel je jezelf voor? Woongemeenschap De Wereld | Rob Potgiesser

Weergave van 0 geneste reacties
  • Auteur
      Rob Potgiesser
      Bijdrager

<p class=”MsoNoSpacing”>Mijn naam is Rob Potgiesser en ik ben initiatiefnemer van Woongemeenschap De Wereld. Ook al woon ik in Den Haag, dat zegt weinig over de locatie van deze woongemeenschap. Wat mij betreft kan ‘De Wereld’ overal in Nederland zijn. Eerlijk gezegd vind ik de locatie ondergeschikt aan prettige mensen om mee te wonen, en het kunnen realiseren van zoveel mogelijk van mijn idealen.</p>
      <p class=”MsoNoSpacing”></p>
      <p class=”MsoNoSpacing”>Geleidelijk ontstaat een steeds scherper beeld van hoe ´De Wereld´ kan gaan worden. Daar hebben we meerdere artikelen over geschreven op https://inspiratietuin.nl/category/samenleven-voor-ouderen Een goede voorbereiding kost zeker een jaar of 4/5. En we zijn we op zoek naar gelijkgestemden om het concept samen verder uit te werken. We willen een eigen ideale omgeving creëren om zo lang mogelijk, betekenisvol te leven en te wonen. Samen en toch zelfstandig, ecologisch en duurzaam, gezond en vitaal, zelfvoorzienend en in harmonie.</p>
      <p class=”MsoNoSpacing”>Neem vrijblijvend contact op via 06 – 4429 4167 of rjpotgiesser@outlook.com als je meer wilt weten!</p>

Weergave van 0 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.