Evenementorganisator gezocht!

Vorig jaar vond de eerste, geslaagde editie plaats van de jaarlijkse Wooncoöperatiedag: een dag vol uitwisseling en inspiratie voor wooninitiatieven, geïnteresseerden, experts en politici. Ook dit jaar maken we graag een succes van de Wooncoöperatiedag en daarvoor zoeken we een hands on organisatietalent die het voortouw neemt en de boel in goede banen leidt.

De Wooncoöperatiedag 2023 vindt half september plaats (locatie nader te bepalen, maar centraal in het land, we denken aan Utrecht). Je kunt meteen aan de slag met de voorbereiding, want de zomer komt eraan. Voor vakantiemaand augustus moet het meeste in kannen en kruiken zijn (denk aan programma, sprekers, locatie, online ticketsysteem en filmteam).

Herken jij je in het volgende profiel?

  • Je bent een organisatietalent met sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je kent het klappen van de zweep: je weet wat er bij de organisatie van een evenement komt kijken.
  • Je steekt graag je handen uit je mouwen, bent accuraat en komt je afspraken na.
  • Stressbestendig als je bent, bewaar je steevast het overzicht en kun je waar nodig improviseren.
  • Je vindt het prima om als zzp-er aan de slag te gaan (Cooplink heeft geen mensen in loondienst)
  • Je bent vanaf nu tot 23 september 2023 beschikbaar voor naar inschatting zo’n 80 uur.

En zijn de volgende taken jou op het lijf geschreven?

  • Overkoepelend:
    • Regelmatig overleg met de werkgroep ‘Wooncoöperatiedag 2023’
    • Planning opstellen en bewaken
    • Kostenoverzicht opstellen en bewaken
    • Administratieve (na)zorg
  • Programma:
    • Panel: (helpen bij het) werven van panelleden
    • Workshops: inhoudelijke en organisatorische afstemming met workshopleiders
    • Meet & greet: werven en briefen van voorbeeldprojecten
    • Communicatie met dagvoorzitter, panelleden, workshopleiders, voorbeeldprojecten.
  • Organisatorisch:
    • Communicatie met deelnemers, zusterorganisaties en pers i.s.m. projectbureau
    • Tickets verzorgen: evenement plaatsen in Eventbrite
    • Overzicht bijhouden van deelnemers en aanmeldingen voor de lunch
    • Uitnodiging, programmaflyer en persbericht opstellen i.s.m. projectbureau
    • Vrijwilligers informeren
  • Productie:
    • Locatie regelen plus techniek en geluid
    • Filmteam en geluidsopnames regelen
    • Catering regelen
    • Draaiboek opstellen
    • Bewegwijzering, naambadges, lunchvouchers, cadeaus voor sprekers verzorgen
    • Op de dag zelf: zalen inrichten, techniek verzorgen (beamer en microfoons), film- en geluidsopnames zeker stellen, vrijwilligers instrueren

Geïnteresseerd? Stuur voor 26 april een mailtje naar info@cooplink.nl, we kijken uit naar jouw bericht. Om een beeld te krijgen van de Wooncoöperatiedag 2022, bekijk je de impressie en de samenvatting op onze pagina In beeld.